fredag 10. september 2010

CanonEos 1000D

Yay! Idag fikk jeg CanonEos 1000D i posten!
Jeg ble helt fra meg av glede og smilte så lenge at jeg fikk vondt i kjeven. 

Har aldri hatt noe ordentlig kamera/noe kamera i det hele tatt å ta bilder med, men jeg syns det er skikkelig gøy! Og endelig fikk jeg ut fingeren og faktisk kjøpte meg et skikkelig kamera. Så nå skal jeg faktsik lære meg dette her og bli god på å ta bilder. Har jeg tenkt da ;)

Her er tre av sikekr 100 bilder jeg har tatt de få timene jeg har hatt kameraet.
en fin samling av nybegynner-bilder x)

Puselusen min.

Foshizzle hr.Olsen

-bare for å ta bilde av noe x)

4 kommentarer:

  1. Du skal jo egentlig lade det i et døgn ca for å få optimalt batteri :/ Men grattis :D

    SvarSlett
  2. Ta med kamera når vi skal av gårde i morgen kveld a, så skal jeg gjøre det samme :D yay. Nå må vi være flinke.

    spam

    SvarSlett
  3. GRATTIS!! kos deg masse med det :D

    SvarSlett