torsdag 9. september 2010

Første innlegg

Eller.. Egentlig så er det jo det andre innlegget. Men samma det ;)
Jeg sitter da her.. og lurer på om jeg skal gidde å dra på skolen. Tror ikke jeg kommer til å dra. Eller kanskje jeg bør? Wah

Jeg går på høgskolen i Lillehammer og idag har vi forelesning fra 14-16... Hvilken innebærer at jeg ikke er hjemme før 18.35 ca. Skal jeg satse på at jeg klarer å lese hjemme? Eller kanskje stikke ned på biblioteket. Det er liksom så kjipt å dra på skolen når man må sitte over 1 time på buss. I tillegg så kan jeg jo litt om det vi skal ha om idag.
Vi har om industialisering i Norge, hamskifte og utvandring.
Hvis noen lurer så går jeg altså noe som heter "samtidshistorie og internasjonale studier". Det er veldig spennende, men også veldig vanskelig :P Det er mye tørt stoff på engelsk og nynorsk. Heldigvis er foreleserne superkule :D

4 kommentarer:

  1. Du var flink som dro på skolen ;) Nå har jeg trua på at du skal fortsette med blogging! Hehe

    Sv: Den smakte grønn te? haha :P

    SvarSlett
  2. Bra noen har trua ;) Men jeg skjønner ikke åssen man legge inn header her :S
    -jeg vet ikke hva grønn te smaker :P

    SvarSlett
  3. Sv: Jeg var så dårlig på å redigere design i blogspot, var derfor jeg ga det opp og gikk tilbake til blogg.no :P Hehe. Vil bruke blogspot, tho, må bare lære meg litt html igjen. Faen, jeg trenger ny header :P Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke det var blogspot jeg brukte i det heletatt, var noe annet.. Anyways, blogg.no er så enkelt og greit.

    Åh, men det klarer jeg ikke forklare :P Vi må ta en te-kveld snart ^^

    SvarSlett
  4. I know, men samtidig føler jeg at blogg.no er så "begrensa" hvis du skjønner? :P

    Jaaa! Te-kveld hadde vært superkos ^^

    SvarSlett