torsdag 9. september 2010

Skolen...

Jeg dro på skolen alikevel. Siden jeg hadde stått opp, dusja, sminka meg og alt virket det ganske teit å bare sitte hjemme å loke :P
Hadde uansett lovet Miran at vi skulle lese sammen før forelesningen. Kom på skolen og satt på lesesalen i litt over 2 timer før forelesningen. Det gikk veldig bra, men jaggu var jeg sliten etterpå. Var liksom ferdig klokka 16.  Siden jeg bor på Gjøvik var jeg ikke fremme før kl.18.10. Aksel og Karine møtte meg på bussholdeplassen,  vi gikk på CC og kjøpte middag (Karine kjøpte seg sko).

Nå er jeg og Aksel mette. Han spiller Dantes Inferno som er helt sinnsykt x)
Jeg prøver å gjøre litt lekser, men det er så vanskeliiiig. Begynner iallefall å få litt tak på Serbia nå. Det er det som er leksa btw.

En annen ting også. Jeg har begynt å ta jerntilskudd. Har vært sliten og slapp i nesten ett år og har slitt med jernmangel før så nå er jeg skikkelig spent om det funker.
Det er dette jerntilskuddet jeg tar
Det hender jeg er litt hypokonder og da jeg leste om blod- og jernmangel på nett fikk jeg for meg at jeg har alvorlig blodmangel, men nå har jeg jo Hemofer så da skulle det vel ordne seg x)

3 kommentarer:

  1. Ikke få tykt blod nå ;) Jeg vil ikke at du skal dø. Jammen går jeg til legen snart, drittlei av trøtt hverdag.

    Sv: Uansett hvordan håret mitt ser ut så begynner jeg fort å savne hvordan det så ut før :P Skulle jeg fått langt hår nå så hadde jeg savna kort hår etter en mnd. Hahaha... Men ja, skulle fått plass på Hogwarts vett :(

    SvarSlett
  2. Ikke si sånn, jeg blir hypokonder x)

    Jeg skjønner hva du mener med hår og slikk. Jeg blir aldri enig med meg selv når det kommer til hår :P

    SvarSlett
  3. Awh, flinka! :D
    Det med jerntilskudd, du var vel hos legen og sjekka om du måtte ha det? Fordi man skal ikke ta jerntilskudd om man ikke behøver det. Så man må til legen og sjekke om man trenger først. :3 Jeg tar ikke noe tilskudd, for som du vet/leste så var lagrene mine bra.. Men jeg sliter med at jeg er trøtt og sliten hver dag xD Kanskje fordi jeg ikke har fått sovet ordentlig ut på lenge, siden Anders har jobba og stått opp tidlig flere helger på rad nå, og da får jo ikke jeg sovet godt heller @__@

    SvarSlett